Underbar dag

DATUM: 27 Mars, 2014 - 22:42
Finaste ♥
Jag har haft en sjukt bra 18-årsdag! Jag har så otroligt fina vänner och familj runt omkring mig som får mig att må så bra som jag mår. Dessutom var det så fantastiskt fint väder, och jag njöt hela dagen av det fina vädret! Efter skolan träffade jag Saga och Ida i stallet och där möttes jag av en jättefin present jag fick av Saga. Blev så himla glad och tårögd, fina Saga <3 Vi red ut i solskenet och det var verkligen så fint som bilderna visar. Fantastiskt och Lindsey var så glad och tyckte det var så kul att springa. Denna vecka tar hon det lite lugnare. Hon har redan gått hoppning för Johan och dressyr för Karin så nu ska hon få ha lite skoj med inte så höga krav.
 
Nu avslutar jag min födelsedag med humöret på topp. Godnatt! /Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback