Flyt

DATUM: 14 Maj, 2014 - 08:52
Finaste Lindsey som räddar situationen in i kombinationen i LB, Guldsporrarna 2013
Idag har jag fått min första sovmorgon för den här veckan pga av inställda lektioner, har bara 2 st idag. Därefter tänkte jag åka ut till stallet och rida idag. Ida har tagit Lindsey både måndag och tisdag med mysiga uteritter och Ida säger att Lins är kanonfräsch och vill jobba hela tiden, så himla kul med lite flyt eftersom Lindsey har gått så otroligt bra i dressyren på sistone. Min stjärna! Jag är på kurs hela veckan och jag går teorin för körkort. Det värsta och jobbigaste är att jag redan kan allt eftersom att jag kör i trafiken dagligen. Kan allt, var kanske att ta i men jag fattar allt och sitter där och halvsover 2,5 timmar per dag efter skolan. Sjukt jobbigt. Men jag måste ju. Dock har jag ändå svängt förbi stallet varje dag halv åtta för att pussa på Lindsey, klarar inte av en dag utan att se henne.
/Ellen 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback