Materiell lycka

DATUM: 31 Maj, 2014 - 11:14



Igår dök denna fina Samshield hjälmen upp hos mig och I love it! Jag har länge suktat efter denna hjälm och tyckt att den är riktigt snygg och dessutom nu när jag har börjat tävla fälttävlan så är den lika snygg i dressyr som hoppningen! Den är svart och jag som faktiskt inte äger en svart hjälm tyckte det var riktigt passande. Lite hjälmkär som jag är tycker jag att hjälmen både är den viktigaste och snyggaste säkerheten!! Vad tycker ni om hjälmen? Har ni hört något om den eller tycker ni också det är den snyggaste hjälmen på marknaden? Kan varmt rekommendera den och säga att den är superskön eftersom det är som "kuddar" i den. Kram Ellen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback