Saturday and sunday

DATUM: 25 Maj, 2014 - 22:31


(Saga på första bilden & jag på andra)Detta höll vi på med i lördags eftermiddag. Och jag måste säga att shit vad det var läskigt, haha!! Att gå balansgång på en pinne högt upp i luften, klättra i nät och hoppa linbana är inte det lättaste. Jag var verkligen livrädd där uppe, men efteråt så kändes det så bra när man gjort det. Så det var riktigt roligt ändå, trots rädslan. Dagen slutade kanon hemma hos saga med middag och trevligt sällskap!

Idag red jag Lindsey på ängen i värmen. Hon var lite svårt-kommen ibörjan men sedan släppte det och det gick riktigt bra, framförallt i galopparbetet vilket var jättekul. Lindsey kämpade trots att det var så varmt :)

Nu ska jag med mitt brändröda huvud gå och lägga mig. (Snacka om illröd....)
Haha aja godnatt / Ida ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback