Tävlingsdebut med brunstig Sunny

DATUM: 23 November, 2014 - 18:56

Sötisar <3
Idag så har det varit en lång tävlingsdag i Gyttorp. Sunny är lite brunstig och lite nere i humöret, så vi berömmer henne extra mycket så hon blir nöjd. Första klassen rullade på bra, dock var Sunny inte riktigt framme för skänkeln, inga stora missar men lite motigt helt enkelt. 65,172 % vilket ändå var kul och andra utanför placering. Debuten i LA var verkligen också riktigt bra! Fortfarande seg och underlaget tungt vilket Sunny inte gillar så mycket. Lite snål domare som dömde 59,211 % när ritten var värd minst godkänt resultat. Många duktiga ryttare som också blev bedömda lågt, men det är inte det viktigaste, det är självklart att vi är nöjda. Sunny är verkligen en stjärna och skiner på tävlingsplatsen. Så kul att se Ida och Sunny tillsammans. 

Nu är Sunny värd en lugn vecka med lite mindre jobb, sista tävlingen för i år är avslutad och det känns nog strålande bra för Ida och S. Lite julvila och träning och sen är det redo för nästa års tävlingar. 

För övrigt är vi på väg hem nu och L är jättearg på mig för att jag inte hunnit mysa eller rida henne igår eller idag på grund av att jag hjälpt Ida och Sunny. Så ikväll ska jag mysa supermycket med min älskling <3  /E

Kommentarer
Postat av: Pappsi

Ja, ,det var en mycket spännande och givande tävlingsdag. Du och Sunny var mycket duktiga och professionella. Grattis till bra resultat!

2014-11-25 @ 22:10:31
Postat av: Frida och Ulrica

Hej! Vi tycker ni presterat fantastiskt bra efter så kort tid tillsammans. Ni är så fina båda två och när alla pusselbitar faller på plats kommer ni att glimra! Vi hejar på er! Kram från Frida och Ulrica <3

Svar: Tack så jättemycket! Det hoppas jag med! Kram
Bakfickeryttarna

2014-11-28 @ 18:12:55

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback