stressig morgon

DATUM: 22 Oktober, 2014 - 10:23
Några år sen haha <3
 

Hade sovmorgon idag och tänkte ta moppen till skolan men den vägrade att starta. Så jag håll på att svettas ihjäl och stod och använde all min kraft i en halvtimme för att försöka få moppen att starta. Men den totalvägra och detta förstörde hela min morgon. Tur att mamma finns som kunde hämta mig...iallafall så är det inte långt till stallet sen, så det går okej att gå dit efter skolan sen.
 
Igår så tränade jag för Karin vilket gick riktigt bra!! Sunny var superduktig och hon vill verkligen visa att hon kan och gör allt rätt hela tiden. Sedan så är det jag som får jobba väldigt mycket för att hänga med :) Sunny är verkligen så fin och att vi äger henne är verkligen en dröm!
 
Nu ska jag återgå till lektionen där det inte händer så mycket.. /Ida
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback