Gårdagen

DATUM: 05 Februari, 2015 - 09:20
 
Gårdagen spenderardes i skolan i två timmar, sedan jobbade jag hemifrån med matten som jag har prov på imorgon. Sedan bar det av till stallet, och då red jag, Ellen och Saga i en hage och pulsade lite i snön. Det var extremt mycket snö så vi red inte länge alls. Jobbigt för dem att bara skritta. Men alla hästar var jätteduktiga och ett bra arbete att göra någon gång sådär.
 
När vi sedan galopperade lite i snön fick Sunny med sig två snabba bockar. Hon tyckte det var så kul att få springa lite fritt. Höll faktsikt på att ramla av då jag tappade ena stigbygeln, men jag satt kvar haha! Har faktiskt aldrig ramlat av på henne än, så vi får se när den första gången kommer? :)
 
Nu har jag lektion, men behövde ta lite paus då jag har noll inspiartion till arbetet. Men nu måste jag jobba vidare, kram! /Ida

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh vilken mysig bild :)

Svar: Åh ja, tack så mycket 😊
Bakfickeryttarna

2015-02-08 @ 12:45:12
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback