Dessa två

DATUM: 25 Januari, 2015 - 17:30
 
 
 
 
Lite mysbilder från dagen <3
 
Nästan galet hur mycket jag älskar dessa två. Dem bästa solstrålarna som lyser upp min vardag och som får mig till att vara den lyckligaste i världen. Kärlek!
 
Dagen har gått riktigt snabbt måste jag säga. Har hunnit ganska lite på ganska kort tid, men det känns samtidigt som att jag har hunnit med att göra allt. Imorgon går vi in på vecka 5 och då blir det bland annat dressyrträning, uteritt och markarbete. På söndag startar vi vår första tävling för i år och vår andra LA. Så inga höga krav utan det ska bara bli roligt! Lagtävlansprogrammet har jag ju faktsikt aldrig ridit men det känns som ett jättekul program att rida med alla dessa vägar som jag inte ridit förr. Kul! Tror dock att Sunny känner igen sig lite. Min dressyrtränare Karin brukar säga att Sunny har en programerad hjärna vilket jag kan hålla med om ibland! "Ida, så här gör man...häng på nu, jag vet bäst...." Haha
 
Nu så ska jag mysa dem sista timmarna av söndagen framför tv:n. Kramis /Ida

Kommentarer
Postat av: Ulrica och Frida

Halloj! Vad roligt och spännande med tävling redan nu och jättesmart att blanda in ytterligare ett program. Sunny behöver inte veta exakt vad som ska hända, då blir hon lite mer lyhörd 😉. Vi är så glada att ni trivs så bra tillsammans och det syns verkligen💖! Lycka till på lördag, vi hejar på er på distans och håller tummarna! Kram till er alla från oss i Norrköping

Svar: Ja, men precis, det blir på hemmaplan så vi slipper i alla fall ge oss ut i snöyran. Vad glad jag blir! 💗 Tack och vi hälsar tillbaka! Kramar 😊
Bakfickeryttarna

2015-01-25 @ 18:11:45
Postat av: Ulrica och Frida

Halloj! Vad roligt och spännande med tävling redan nu och jättesmart att blanda in ytterligare ett program. Sunny behöver inte veta exakt vad som ska hända, då blir hon lite mer lyhörd 😉. Vi är så glada att ni trivs så bra tillsammans och det syns verkligen💖! Lycka till på lördag, vi hejar på er på distans och håller tummarna! Kram till er alla från oss i Norrköping

2015-01-25 @ 18:11:47

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback