Onsdag - hemmaplugg

DATUM: 28 Januari, 2015 - 11:19

Gymnasiearbete = plugg hemma 

Idag så är jag ju som sagt hemma och pluggar, riktigt skönt med tanke på att jag får oftare gjort mer hemma, vill säga när jag väl jobbar. 

Igår tömkörde jag L i tältet och hon var då jäkla pigg! Hop hoppade och studsade mest och stegrade! Rakt framför mig, högt också!! Hon är helt tokig när hon vilat lite och väl får jobba. Men i slutet blev hon lugn och fin. Idag är planen att Ida får rida lite markarbete på L och jag får rida Sunny. Så himla bra att vi kan variera lite ibland eftersom att det är ju bra så att man inte fastnar att rida på det sättet man mest rider. Dessutom blir Lindsey så glad när Ida rider för hon vill hela tiden visa vad hon kan, haha. 

Nu måste jag plugga vidare! /Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback