Torsdag

DATUM: 22 Januari, 2015 - 20:33
Jag & Sunny påväg ut till hagen
 
Redan torsdag avklarad och imorgon fredag!! Veckan har gått riktigt snabbt men jag tror att det är pga att vi var var lediga i måndags. Har i alla fall haft en okej dag och efter skolan fick jag gå till stallet för att Ellen slutade sent så hon kunde inte köra mig då....
 
Idag red jag Sunny barbacka i ridhuset ca 30 min. Hon var fin och pigg! I helgen så tänkte jag rida igenom dressyrprogrammet som jag snart ska tävla.
 
Imorgon så slutar jag två, och det står bland annat skridskor på schemat. Har letet överallt efter mina konståkningsskridskor men dem är borta !! Kan verkligen inte åka med några andra så det känns lite sådär lagom kul :/ Aja, snart helg! /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback